نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چرا هویج نارنجی است؟ هویج از سبزی‌های ریشه‌ای است که می‌توان آن را خام ...

  مکمل یاری در سرطان،از علم تا جدال پایگاه خبری لقمه: بیش از ٨٠درصد بزرگسالان مبتلا به...

  عوامل تشدید کهیر را بشناسید متخصص پوست و مو می‌گوید با اینکه ۹۰ درصد موارد عام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند و با حل کردن پلاستیک مقدار زیادی از مواد مضر آن را به خود جذب می‌کنند.
جوش شیرین ویتامین های غذا را نابود می کند فرزانه صادقی قطب آبادی متخصص تغذیه درباره نقش تغذیه در پیشگیری از مواد مخرب و آلوده کننده هوا اظهار داشت: مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، اکسیدهای نیتروژن دار، هیدروکربن‌های سوخته نشده، ذرات ریز معلق، برمید سرب، سایر ترکیبات سربی از جمله مواد آلاینده هوا هستندکه به گروه‌های در معرض خطر مانند کودکان، سالمندان، مادران باردار و مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی بیشترین آسیب را می‌بینند.
برای پیشگیری از دیابت این مواد را جایگزین قند و شکر کنید پایگاه خبری لقمه: یک فوق تخصص تغذیه، توت خشک، انجیر خشک، خرمای خشک و مویز را بهترین منابع قندطبیعی عنوان و توصیه کرد: افراد استفاده از این مواد را جایگزین قند و شکر مصفی کنند.