نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مواظب میزان مصرف مکمل آهن باشید از آن جا که خانم‌ها و دخترخانم‌ها شنیده‌اند که مصر...

  شکلات شیری یا شکلات تلخ! لقمه: شکلات حاوی آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله ف...

  رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از تکرار حمله قلبی اغلب افرادی که سابقه ابتلا به بیماری‌های قلبی و عر...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چطور سایز شکم خود را کوچک کنیم؟ در دنیای پیشرفته امروز هر روز یک روش به عنوان روش لاغری شکم معرفی می‌شود و با معرفی روش‌های جدیدتر، شیوه‌های قدیمی‌تر به کل فراموش می‌شوند.
بخور نخورهای 20 تا 120 سالگی (1) با ما باشید تا بگوییم بدنمان در هر سن و سالی بیشتر به چه مواد غذایی و ویتامین‌هایی نیاز دارد تا سالم و سرحال باشد.
بهترین راه برای تجربه خوردن یک غذای محلی اصیل پایگاه خبری لقمه: با توجه به تنوع فرهنگ‌ها و مناطق در ایران، هر روستا و منطقه می‌تواند غذاهای محلی خاصی داشته باشد. غذاهایی که در منوی هیچ رستورانی مشابهش یافت نمی شود و خوردن آن می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. نکته ی اصلی اینجاست که برای مزه کردن غذاهای خاطره انگیز بهتر است رستوران های جذاب را رها کرده و مانند محلی ها غذا بخورید. بهترین غذاها در مقصدی که به آن سفر می کنید آنهایی هستند که مردم همان منطقه می خورند.
«نذری دادن» سنت دیرینه ماه محرم/ یک دیگ و هزاران هزار نیت ماه محرم از ایامی است که نذریهای زیادی در آن ادا می شود؛ آیین نذری دادن به عزاداران امام حسین(ع) سنتی دیرینه و پسندیده در میان اکثر مسلمانان و به خصوص شیعیان دنیاست که در کشورمان رواج بیشتری دارد و شب و روز تاسوعا و عاشورا به اوج خود می رسد.