نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر مصرف زیاد عسل و مربا در صبحانه پایگاه خبری لقمه: عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی...

  ارتباط سرطان معده با مصرف نمک توصیه شده است که مصرف روزانه نمک درحدود ۶ گرم یعن...

  خوردن صبحانه و پرهیز از مصرف نوشابه‌های گازدار از فشار خون بالا می‌کاهد نتایج یک بررسی نشان داد که حفظ نمایه‌ی توده‌ی بدنی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

انتقاد یک خلبان از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما سرو می شود در پی انتشار گزارشی در ایسنا با عنوان «چرا دیگر در هواپیماها آبگوشت سرو نمی‌شود؟»، خلبان یکی از شرکت‌های هواپیمایی در تماس با این خبرگزاری از کیفیت بد غذاهایی که در هواپیما برای مسافران و گردشگران سرو می‌شود، انتقاد کرد.
غذای ایرانی در چهار گوشه جهان ایرانی‌ها هر جای این كره خاكی كه باشند، دست از غذاهای خوش طعم و لذیذشان برنمی‌دارند و در كنار خوردن غذاهای ملل دیگر، غذاهای سنتی ایران را وارد كشورهای مختلف می‌كنند تا هم خودشان خیلی اذیت نشوند و هم مردم آن‌ ممالك را در لذت خوردن غذاهای لذیذ ایرانی سهیم كنند.
یک ماده غذایی فوق العاده مطالعات محققان دانشگاه مریلند آمریکا نشان می دهد، سیر با کمترین مقدار کالری، عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت و سلامت عمومی بدن را افزیش می دهد.
هشدارهای تغذیـه‌ای به گیاهخواران با مواد مغذی ضروری برای گیاهخواران(vegetarian) آشنا شوید تا بتوانید به آنها کمک کنید به نیازهای بدن خود پاسخ دهند.