نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  هورمون‌درمانی در باشگاه‌های بدنسازی؛ معجزه یا تقلب؟ دكتر كیمیاگر گفت: این روند می‌تواند ماهی یک کیلو ب...

  هویج کلسترول بد را کاهش می‌دهد مزایای هویج بسیار هستند از جمله برای دستگاه گوارش ...

  پیش غذاهای سالم تر فست فودها! راستش را بگویید! اگر دلتان بخواهد یک وعده فست‌فود ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با غذایمان چه چاشنی بخوریم؛ دوغ؟ نوشابه؟ در حقیقت این خوراکی ها در صورت کم چرب و کم نمک بودن، از لحاظ ارزش غذایی تفاوت چندانی با هم ندارند و توصیه کلی این است که در وعده های روزانه، تنوع غذایی را رعایت کرده و از همه این خوراکی ها به اندازه استفاده کنید.
عوامل گرانی میوه چیست/اجاره بهای نجومی مغازه ها یا افزایش هزینه تولید و حمل و نقل پایگاه خبری لقمه: محصولی که در مراکز عمده فروشی عرضه می شود با حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد سود باید به مصرف کننده نهایی عرضه شود اما متأسفانه می‌بینیم گاهی تا سه الی چهار برابر قیمت عمده فروشی در مغازه‌ها به فروش می‌رسد!
چطور می‌توان پوست را ویتامینه کنیم؟ خیلی‌ها تصور می‌کنند تمام مشکلات پوستی از ضعف کبدشان ناشی می‌شود که البته در بسیاری موارد همین‌طور است اما نه‌ همیشه! خیلی‌ها هم فکر می‌کنند مشکل از پوست چرب‌شان و لوازم آرایشی است که استفاده می‌کنند که باز هم این موارد درست هستند اما همیشه این‌طور نیست.
اخلاق مداری زیربنای کار حرفه ای من در آشپزی است پایگاه خبری لقمه: سرآشپز رضا جعفریان گفت: سعی کرده ام در درجه اول اخلاق را پیش زمینه کاری خودم قرار دهم و هیچگاه دچار غرور نشوم.