نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  روش پخت گل کلم

  مصرف مواد قندی را در دوران پیش دبستانی محدود کنید کارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان...

  روش‌ های طبیعی برای دفع سنگ کلیه یکی از دردناک‌ترین علت‌های مراجعه به بیمارستان‌ها ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نقش شکلات در چاقی تحقیقات جدید نشان می دهد که وقتی پای شیرینی به میان می آید خوردن اندکی از آن خطر چاقی و یا بیماری قلبی به همراه ندارد. محققان آمریکایی با تحقیق روی بیش از پنج هزار نفر دریافتند که هیچ ارتباطی بین وضعیت ضعیف سلامتی و خوردن مرتب شیرینی وجود ندارد.
خواص عناب/بهترین روش مصرف عناب چیست؟ پایگاه خبری لقمه: عناب یکی از گیاهانی است که در نیمه شمالی ایران به‌طور طبیعی رشد می‌کند و به‌ دلیل استفاده از میوه‌های آن، در نقاط مختلف نیز کشت می‌شود. عناب درختچه‌ای با برگ‌های سبز براق و فاقد کرک یا با کرک‌های بسیار پراکنده است.
آیا مادران باردار باید به اندازه 2 نفر غذا بخورند؟ در حال حاضر همه می‌دانیم تغذیه نامناسب مادر در دوران بارداری بیشتر به جنین آسیب می‌زند تا به مادر! به عنوان مثال محدودیت شدید دریافت انرژی با افزایش تولید اجسام كتونی اثر مخرب بر مغز جنین دارد.
فشار خون خود را بدون دارو کنترل کنید فشار خون بالا برای هر فردی یک عامل نگران کننده و تهدیدآمیز به شمار می آید که حتی می تواند باعث مرگ شود.در این مقاله قصد داریم راه های کاهش فشار خون بدون استفاده از دارو را به شما معرفی کنیم.