نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  موز را بهتر بشناسید این میوه حاوی پتاسیم فراوان است كه در كاهش سطح فشا...

  8 حقیقت شگفت انگیز درباره ی میوه ها لقمه: هر روز می خوانید، می بینید، و می شنوید که با...

  اعتقاد به شانس شما را چاق می‌كند نتایج یك مطالعه جدید نشان داده است افرادی كه به شا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آبلیمو آب لیموست!؟ فصل، فصل لیمو و آب‌لیموی تازه است و یکی از سۆال‌هایی که این روزها مطرح می‌شود در مورد تفاوت آب‌لیموهای خانگی و صنعتی موجود در فروشگاه‌ها و مغازه‌های عرضه مواد غذایی است...
آیا پس از رفع تحریم‌ها باید نگران واردات و صادرات محصولات حلال بود؟ عبدالحسین فخاری، دبیرکل موسسه‌ حلال جهانی در گفت‌‌و‌گویی به دوره پسا تحریم و فرصت‌ها و تهدید‌هایی که این مسئله در اختیار صنعت حلال کشور قرار می‌دهد اشاره و عنوان کرد: در این حوزه یک نگرانی وجود دارد و آن هم ورود کالاهای غیر حلال به کشور است.
آیا مصرف ماست میوه ای مفید است؟ ماست میوه ای چند وقتی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است و به ویژه مادران سعی می کنند ماست را طعم دار کنند و به عنوان میان وعده در اختیار کودکان قرار دهند؛ از این رو این موضوع را با دکتر سیدسعید اسماعیلی پزشک و محقق طب اسلامی در میان گذاشتیم تا از درست یا نادرست بودن این شیوه مطلع شویم.
میوه‌ها و تنقلات شب یلدا چیست+ تصاویر قرن‌هاست که مردم آغاز زمستان را که برابر با شامگاه سی‌ام آذر و بامداد یکم دی است به نام شب یلدا یا شب چله جشن می‌گیرند و تنقلات و میوه صرف می‌کنند.