نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  داروهای گیاهی ناشناخته را نخورید! پزشکان به افراد و بویژه سالمندان هشدار می دهند تا ...

  خواب راحت با شیرموز یک متخصص کودک، مقاومت کودک در رفتن به رختخواب را ا...

  با این مواد از ریزش مو جلوگیری کنید ریزش موها به عوامل مختلفی بستگی دارد که با استفاده...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

یک راهکار ساده برای افزایش خود‌کفایی روغن پایگاه خبری لقمه: حدود 90 درصد روغن مصرفی مردم از طریق واردات تامین می‌شود و رشد قیمت‌های جهانی هم میزان خروج ارز از کشور را برای تأمین دانه‌های روغنی، هر روز بیشتر می‌کند، این در حالی است که متوسط مصرف روغن در کشور ما 2 برابر استاندارد جهانی است.
برای لاغری بیش از حد چه بخوریم؟ لاغر و استخوانی هستید؟ خسته‌اید از بس به دنبال لباس‌هایی گشته‌اید که کمی چاق‌تر نشان‌تان بدهند؟ لباس‌هایی که دوست دارید، در تن‌تان زار می‌زنند؟ به انواع و اقسام توصیه‌های چاقی که هر کدام از اقوام و فامیل تجویز کرده‌اند، عمل کرده‌اید اما بی‌فایده بوده؟
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.
قبل از جلسه خواستگاری چه بخوریم؟ هر فردی در طول زندگی خود با رویدادهایی مواجه می‌شود که زندگی او را تغییر خواهد داد و فرصت موفقیت یا شکست را پیش روی او قرار می‌دهد. خوردن برخی مواد غذایی در این لحظات، در دستیابی به موفقیت بی‌اثر نیست و به شما در موقعیت‌هایی چون مصاحبه شغلی، امتحانات درسی، خواستگاری، ازدواج، بارداری و ... کمک شایانی خواهد کرد.