نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  رازهایی درباره فست فودها! شواهد بسیاری هست که می گوید همبرگرهای رستوران های ...

  راز خواب آرام در تغذیه سالم است متخصصان دریافتند نه تنها قهوه و مواد حاوی کافئین ب...

  توصیه هایی در مورد شیر شیر منبع غنی از کلسیم است و نقش عمده کلسیم در تشکی...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
۷ هشدار درباره حلیم این روزها با زیاد شدن مشغله‌‌های کاری و نداشتن فرصت کافی، بسیاری از خانواده‌ها ترجیح می‌دهند حلیم را از بیرون بخرند چون معتقدند برای پخت نوع خانگی این غذا مدت زمان زیادی لازم است و از طرفی بافت حلیم خانگی به خوبی‌ بافت حلیم بیرون به اصطلاح کش نمی‌‌آید.
استقلال اقتصادی و امنیت غذایی پایگاه خبری لقمه: مطالعات و بررسی‌های نشان دهندۀ این حقیقت است كه اقتصاد كشور بنا به علل گوناگون، از عدم تعادل‌های متنوع و متعددی رنج می‌برد. این امر، منجر به گسترش فقر، نابرابری اجتماعی، طبقاتی شدن جامعه، بیكاری و استقراض خارجی شده است. در این نوشتار برآنیم تا به این پرسش پاسخ دهیم كه آیا مبانی اقتصادی قانون اساسی باعث به وجود آمدن این عدم تعادل‌هاست؟
مصرف روزانه ۵ وعده سبزی و میوه/ توجه به نکات بهداشتی سبزی و میوه تازه فواید زیادی دارند و کارشناسان تغذیه توصیه می کنند روزانه حداقل ۵ وعده سبزی و میوه مصرف شود.