نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  شما به این 4 دلیل پرخوری می‌کنید اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خور...

  داروهای گیاهی ناشناخته را نخورید! پزشکان به افراد و بویژه سالمندان هشدار می دهند تا ...

  درمان ۷ نوع بیماری با ۷ نوع میوه خشک بسیاری از مردم تلاش می کنند برای حفظ سلامت و پیش گ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی آثار بهداشتی و اقتصادی آلودگی هوا در ۲۷ شهر پایگاه خبری لقمه: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به انجام مطالعه‌ای برای کمی‌سازی اثرات بهداشتی و اقتصادی منتسب به آلاینده ذرات معلق PM ۲.۵، به تشریح عوارض این معضل بهداشتی در کشور پرداخت و گفت: در سال ۱۴۰۰ تعداد همه مرگ‌های منتسب به مواجهه طولانی مدت با ذرات معلق PM۲.۵ بیش از ۸۷ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹ افزایش یافته است.
بیماری‌های تابستانی را دور بزنید! محققان می‌گویند در تابستان فعالیت میکروب‌ها (باکتری‌ها، ویروس‌ها، انگل‌ها، قارچ‌ها و...) به شدت افزایش می‌یابد. هوای گرم رشد و فعالیت آنها را تشدید کرده و همین مسئله خطر ابتلا به بیماری‌‌های مختلف در قلب، کبد، کلیه، پوست، چشم و مغز را افزایش می‌دهد.
آموزش دوخت سرویس دم‌کنی در این متن ما به آموزش یکی ازدم کنی ها می پر دازیم و شما در سایزهای دلخواه ومتفاوت میتوانید درست کنید.
بروز کم آبی در سفر شایع است/روزانه 8 تا 10 لیوان مایعات مصرف کنید کارشناس مسئول واحد تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، توصیه‌های تغذیه‌ای در طول سفر ارائه کرد و گفت: حتما در طول سفر به دریافت مقادیر مناسب لبنیات دقت کنید و روزانه متناسب با نیاز بدنتان حدود 2 تا 3 لیوان شیر یا ماست کم چرب مصرف کنید.