نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خودمراقبتی، ارزان‌ترین راه جلوگیری از مشکلات پرهزینه دندانی رئیس دانشکده‌ دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید ص...

  استفاده از سیر برای دفع پشه های مزاحم بیشترین حشره ای که انسان ها با آن درگیر هستند و با...

  در زمان امتحان، قهوه، شکلات و نوشابه ممنوع! به زمان امتحانات نزدیک می‌شویم... دلشوره و دلشوره....

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

غذای ایرانی در چهار گوشه جهان ایرانی‌ها هر جای این كره خاكی كه باشند، دست از غذاهای خوش طعم و لذیذشان برنمی‌دارند و در كنار خوردن غذاهای ملل دیگر، غذاهای سنتی ایران را وارد كشورهای مختلف می‌كنند تا هم خودشان خیلی اذیت نشوند و هم مردم آن‌ ممالك را در لذت خوردن غذاهای لذیذ ایرانی سهیم كنند.
فروش میوه با اتوبوس مسافربری / کسب و کار با اعمال شاقه پایگاه خبری لقمه: فروش میوه در اتوبوس های مسافربری که این روزها در برخی از معابر کلانشهر تهران از سوی شهرداری تهران راه اندازی شده است تعجب رهگذران را برانگیخته است!
غفلت دستگاه‌های متولی در راه‌اندازی داروخانه‌های گیاهی پایگاه خبری لقمه: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی داروهای گیاهی، گفت: شرح وظایف داروخانه های گیاهی و داروخانه های عمومی باید از هم تفکیک شوند تا هر کدام به وظیفه خود عمل کنند.
آبلیموهای بی‌نام و نشان و قیمت‌های بی‌سر و سامان علی‌رغم تاکید سازمان غذا و دارو و انجمن صنفی صنعت آبلیمو مبنی بر پاک‌سازی بازار از آبلیموهای غیر استاندارد و تعیین قیمت مصوب، هنوز آبلیمو‌های بی‌نام و نشان زیادی در بازار به چشم می‌خورند.