نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  اگر از یبوست رنج می برید، بخوانید اگر به یبوست مبتلا هستید حتما به پزشک مراجعه کنید ...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

  پزشکان درباره زیاده روی کودکان در مصرف ماهی تن هشدار دادند پزشکان بر اساس تحقیقات خود درباره زیاده روی کودکان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گرمای بدن در زمستان با این مواد غذایی گاهی با پوشیدن یک ژاکت پشمی باز هم بدنمان در سرمای زمستان گرم نمی‌شود اما با برخی مواد غذایی و نوشیدنی‌ها، بدن از درون گرم می‌شود و سرمای بیرون بدن تا حدی از بین می‌رود.
لاغری گیاهی به سبک بازیگران سینما اگر تا امروز شیوه‌های مختلف را برای درمان چاقی و اضافه وزن خود تجربه كرده و نتوانسته‌اید به وزن ایده‌آل خود نزدیك شوید، توصیه می‌كنیم با اجرای توصیه درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در سراسر جهان برای كاهش و تثبیت وزن خود اقدام كنید.
قیمت دلار چه زمانی واقعی می‌شود؟ پایگاه خبری لقمه: یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: بنیاد قیمت دلار در بازار ایران مبتنی بر ما به التفاوت نرخ تورم ایران و آمریکا است بنابراین کاهش قیمت دلار نشان دهنده افت تورم است.
آیا خواص سبزی ها با طبخ از بین می رود؟ یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه:«برخی از اجزای غذایی و مواد مغذی سبزی ها مثل ویتامین های محلول در آب و ویتامین C نسبت به حرارت و محیط قلیایی بسیار حساس بوده و حرارت می تواند به درجاتی خواص آن را از بین ببرد.» تاکید کرد:«برای حفظ ویتامین C سبزی ها به هنگام پخت، سبزی را به ناگهان در آب جوش بریزید.»