نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تغذیه سالم با ارزانترین خوردنی‌ها وقت آن رسیده این باور غلط را که خوردن غذای سالم ب...

  شما به این 4 دلیل پرخوری می‌کنید اگر می‌بینید بدون احساس گرسنگی به سراغ یخچال و خور...

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
شکم: ماهیچه‌هایی از جنس بتن با مواد غذایی امان از وقتی که به قول معروف اول شکم شرفیاب شود بعد خود طرف! هر چه شکم بزرگ‌تر باشد ماهیچه‌های آن هم شل‌تر می‌شود و دل صاحب آن خون‌تر.
بخور و نخورهای روزهای آلوده/ تغذیه‌ مناسب هنگام آلودگی هوا را بشناسید پایگاه خبری لقمه: یک متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
گزارش تصویری اختصاصی از تور قطار گردشگری تهان_شمال (سوادکوه) پایگاه خبری لقمه: تور قطار گردشگری ساعت هفت روز جمعه 18 اسفند ماه، حرکت خود را از ایستگاه راه آهن تهران به سمت سوادکوه در استان مازندران آغاز کرد و بعد از عبور از گرمسار، بن کوه، کبوتر دره، سیمین دشت، زرین دشت، مهاباد، فیروزکوه، گدوک ، دوگل، ورسک و سرخ آباد وارد ایستگاه راه آهن سوادکوه شد.