نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  راه‌حل تـرك شیـــــرینی خوردن شیرینی شاید یک عادت باشد، اما باید توجه كرد ...

  گردو، ماهی و روغن زیتون موثر در افزایش كلسترول خوب خون عضو هیات مدیره انجمن جراحان قلب ایران درباره نقش ت...

  مصرف غذاهای آماده، توده های متورم دور پلك را تشدید می كند دكتر شاهرخ میلان در گفت و گویی افزود: این توده های...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

در رستوران‌های کرمانشاه چه بخوریم؟ برای اکثر ما اتفاق افتاده که وقتی به رستوران می‌رویم نمی‌دانیم کدام غذا را سفارش بدهیم و این موضوع وقتی مهم‌تر می‌شود که در سفر باشیم و در این صورت است که به دنبال بهترین و معروف‌ترین غذاها و رستوران‌های یک شهر می‌گردیم.
آشنایی با 5 جفت غذایی؛ سرشار از خواص فوق‌العاده همه ما می‌دانیم که ترکیب برخی غذاها با هم طعم مطبوعی را ایجاد می‌کند مانند تخم‌مرغ و ژامبون یا کره و عسل ولی برخی غذاها هستند که با ترکیب آن‌ها با هم از خواص مفید آن‌ها بسیار بیشتر و شگفت‌انگیز‌تر بهره‌مند خواهیم شد.
آیا کرم حلزون می‌تواند جوانی و زیبایی را به پوست بازگرداند از اواخر سال گذشته بود که با شروع تبلیغ کرم‌های "حلزون" از رسانه ملی، سوالات مردم درباره سلامت و میزان اثربخشی این محصول که پیش از این در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ و غیرمجاز اعلام می‌شد، شروع شد؛ محصولی که با پخش از تلویزیون مهر تایید دریافت کرده بود و حالا با لغو مجوز تولید کارخانه تولید کننده در هفته گذشته، این محصول به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده است.
اشتباهاتی که پس از یک وعده پرخوری مرتکب می شوید برای اینکه پرخوری تان را جبران کنید سعی می کنید در روزهای آتی کمتر بخورید. بهتر است که بدانید در اشتباه هستید و نیازی نیست احساس گناه کنید. به جای انجامکارهای غیرعادی موارد زیر را بخوانید.