نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  کدام گروه خونی خطر ابتلا به "دیابت" را افزایش می‌دهد؟ در یک بررسی جدید آمده است برخی از انواع گروه‌های ...

  هر یك كیلوگرم اضافه وزن، 5 درصد خطر ابتلا به دیابت را افزایش می دهد معاون فدراسیون بین المللی دیابت با اشاره به اینكه ...

  لزوم پرهیز از خرید و مصرف فراورده های فله‌ای در سفر پایگاه خبری لقمه: جلسه آموزشی پیشگیری از مسمومیت‌ه...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چرا شهاب حسینی و بهرام رادان و دیگر هنرمندان رستوران‌دار شده‌اند رستوران داری شغلی بسیار وسوسه انگیز است که البته هنرمندان و سلبریتی‌ها به واسطه شهرتی که دارند نیز بسیار وارد این حرفه شده‌اند و موفق و ناموفق بوده‌اند.
پرخوری موجب درد مفاصل/کم‌خوری باعث پیری زودرس یک متخصص طب سنتی گفت: در پرخوری جذب غذا به‌درستی صورت نمی‌پذیرد و موجب ضعف معده، تنگی نفس و درد مفاصل شده،همچنین در کم‌خوری و تداوم آن، قوای بدن تحلیل رفته ضعف در بدن بروز می‌کند که سوءتغذیه یا کم‌خوری منجر به پیری زودرس می‌شود.
شکم شما به 9 دلیل بزرگ می شود از منظر محققان هلندی كسانی كه شكمی چاق دارند، فشار خون‌شان هم بالاتر است و بیشتر به مشكلات كلیوی دچار می‌شوند.
با این نوشیدنی های تابستانی بدن تان را ایمن کنید کنیداگر از نوشابه، دلستر، ساندیس و انواع آبمیوه‌های رنگارنگ نوشیدنی‌های صنعتی و مصنوعی و سرشار از اسانس بگذریم، آب میوه‌های طبیعی جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند، به خصوص اگر این میوه به صورت بهداشتی و در منزل هم تهیه شده باشد.