نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نکات مهم در زمینه تنظیم رژیم غذایی مبتلایان به فنیل کتونوری پایگاه خبری لقمه: نکات مهم در زمینه تنظیم رژیم غذا...

  استفاده از سیر برای دفع پشه های مزاحم بیشترین حشره ای که انسان ها با آن درگیر هستند و با...

  پاسخی به سوال قدیمی ارتباط بین غذا و سلامت روان رابطه بین غذا و سلامتی روان انسان دارای پیشینه تار...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

طعم‌هایی كه امروزمان را خراب كرد یادش بخیر، آن روزهایی كه دلمان لك می‌زد برای رفتن به مدرسه... روزهایی كه تا زنگ تفریح زده می‌شد با اشتیاق به سمت حیاط مدرسه می‌رفتیم و اولین جایی كه سراغش را می‌گرفتیم «بوفه مدرسه» بود.
راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.
۹ چیزی که تیروئیدتان را تهدید می کند بحث در مورد ترکیبات شیمیایی، یک موضوع تخصصیه. اما چاره ای نیست برای حفظ سلامت باید بخشی از این مواد رو شناخت. از جمله این ترکیبات پرفلورنیته (PFCS) . این ماده نوعی فلورید شیمیایی با ویژگی های منحصر به فرده.
با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.