نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چیپس‌های سرطان‌زا نخورید دبیر اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان چیپس و اسن...

  این سبزی دشمن فراموشی است کرفس حاوی نوعی فلاونوئید است که مانع از بروز پروسه...

  این مواد غذایی مرگ را به تعویق می اندازد مغزها از بهترین منابع پروتئین، فیبر، مواد معدنی و ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان زیر بال‌ مرغ‌های تایسون صنایع غذایی تایسون که با نام تجاری TSNشناخته می‌شود، در سال ۱۹۳۵ توسط جان تایسون John W. Tyson در شهر اسپرینگدیل Springdale واقع در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.
وقتی فک‌تان خرت خرت می‌کند «فکم موقع باز و بسته کردن صدا می‌دهد، نمی‌توانم درست غذا بجوم، وقتی غذا می‌خورم زود فکم خسته می‌شود و بی‌دلیل درد می‌کند ...» اینها و چندین شکایت مشابه از جمله رایج‌ترین مشکلاتی است که بیماران در کلینیک‌های دندانپزشکی به دندانپزشک ابراز می‌کنند و به‌دنبال راه درمان آن هستند؛ مشکلاتی که از آنها با عنوان اختلالات مفصل گیجگاهی فکی یاد می‌شود و افراد بسیاری در سطح دنیا به آن مبتلا هستند.
آشنایی با پرتقال و خواص دارویی آن پرتقال درخت كوچكی است دارای برگهای سبز و گلهای سفید، پوست پرتقال نارنجی رنگ ، كمی ناصاف و میوه آن بسته به انواع مختلف شیرین و ترش ، زرد رنگ و یا قرمز است .
7 توصیه‌ی غذایی برای گیاه‌خواران گیاه‌خواری الزاماً به این معنی نیست که فرد گیاه‌خوار رنگ و روی مایل به سبز داشته باشد و یا از کم خونی رنج ببرد. اما واقعیت این است زمانی که به طور کامل ارتباطتان را با گوشت قطع می‌کنید امکان دارد مشکلاتی برایتان رخ بدهد.