نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شیرینی ها را با دقت انتخاب کنید همه ما دوست داریم وزن متعادلی داشته باشیم. افراد ا...

  بهترین راه و رسم منجمد کردن سبزی‌ها شرایط مناسب برای فریز کردن، زمانی فراهم خواهد شد ک...

  تاثیر غذا بر برندسازی مقاصد گردشگری و توسعه پایدار فضایی پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

روش‌های پیدا کردن بهترین رستوران‌ها در سفر پایگاه خبری لقمه: یکی از لذت‌های هر سفری، خوردن غذای با کیفیت در رستوران‌های خوب است. اما با گسترش صنعت غذا و بازار رستوران‌های رنگارنگ یافتن بهترین رستوران‌ها برای مسافران غریب کار چندان ساده‌ای نیست. با استفاده از این راهنماها و روش‌ها، احتمالاً می‌توانید بهترین رستوران را در سفر خود پیدا کنید و تجربه‌ی خوبی از غذاهای محلی به دست آورید.
رژیم مناسب در بیماری انسداد مزمن ریوی پایگاه خبری لقمه: در این مقاله میخوانیم: سه دلیل اهمیت رژیم مناسب در این بیماری، یك رژیم سالم در این بیماری شامل چیست؟ چگونه بیماران وزن خود را كنترل كنند؟
راهکارهایی برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها پایگاه خبری لقمه: مهم است که رستوران‌ها، شهرداری‌ها و سایر مراجع مربوطه با همکاری و هماهنگی مناسب، برنامه‌ها و راهکارهای موثری را برای جداسازی و بازیافت پسماند رستوران‌ها به کار بگیرند.
وزن ایده آل برای خانم ها چقدر است؟ اکثر مردم گمان می کنند که برای محاسبه وزن ایده آل خود ، فقط باید به قدشان توجه کنند اما حقیقت این است که برای محاسبه دقیق وزن ایده آل ، به غیر از قد ، فاکتورهای دیگری هم وجود دارد.