نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  طب سنتی درباره ماهی چه می‌گوید؟ در طب سنتی توصیه می‌شود همراه ماهی برخی مواد غذایی...

  مضرات و فواید رژیم های گیاه خواری بعضی افراد به دلیل اعتقادات مذهبی یا برخی باورهایش...

  اگر مسواک نزنید نابارور می شوید ! آیا می‌دانستید دلیل ابتلا به بسیاری از بیماری‌های ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گیاهخواران بیشتر عمر می‌کنند! در شرایطی که بعضی از مردم حتی نمی توانند تصور یک روز غذای بدون گوشت را بکنند، بعضی دیگر مصرانه روی برنامه غذایی گیاهی خود تاکید می‌کنند و به عنوان گیاهخوار معتقدند به این ترتیب زندگی بهتر و البته سلامت‌تری را در پیش گرفته‌اند.
بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کروناویروس به تارهای صوتی آسیب می‌رساند.
رژیم غذایی ویژه دوران بارداری شرایط بدنی و وضعیت تغذیه ای مادر در دوران قبل و در حین بارداری می تواند بسیار مهم باشد و در انتها به یک بارداری خوب منجر شود، که یکی از تصمیم های صحیح این است که خانم ها در قبل از بارداری وضعیت بدنی خود را اصلاح کنند.
آیا به غذا خوردن معتاد هستید؟ نمی‌توانید دست از غذا خوردن بکشید؟ حتی وقتی سیر هستید و دلتان حتی یک ذره هم ضعف نمی‌رود، باز هم دوست دارید خوراکی در دهان بگذارید؟ اگر این حالت شما در موقعیت‌های استرس‌زا بیشتر می‌شود، باید به این فکر کنید که ممکن است به غذا خوردن معتاد شده باشید. اگر می‌خواهید از این موضوع مطمئن شوید، می‌توانید آزمون زیر را انجام دهید تا ببینید به غذا اعتیاد دارید یا نه!