نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آغاز غذای کمکی به شیر خواران پایان 4 ماهگی شیر خوار در پایان ماه 4 و 5 ماه باید در کنار شیر م...

  16 پیشنهاد برای صبحانه از آنجایی كه صبحانه اولین وعده غذایی پس از گذشت 8 ...

  بد‌ترین ظرف برای نگهداری ادویه‌جات اسانس‌ها به عنوان حلال ظروف پلاستیکی محسوب می‌شوند...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

توجه به اشتغال خانواده‌محور و ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار پایگاه خبری لقمه: یکسال از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد، روزهایی که این دولت روی کار آمد مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از گذشته به جا مانده بود اما این دولت مردمی برنامه‌های خود را با قدرت به اجرا گذاشت؛ نمونه‌ای از این اقدامات اثرگذار از دولت مردمی در حوزه زنان و خانواده است.
لاغری به چه قیمتی؟! با افزایش یافتن مشکل چاقی در بیشتر جوامع و پیروی از رژیم‌های مختلف برای پایین آوردن وزن، برخی از افراد به مصرف قرص‌های رونده هم رو می‌آورند اما واقعیت این است که قرص‌های مذکور، به کاهش وزن کمکی نمی‌کند. محققان معتقدند تا زمانی که این قرص‌ها اثر خود را بگذارد، کالری‌ها مصرف می‌شود و اگر هم وزن پایین بیاید، علت آن از دست دادن آب بدن است.
مواظب خلال دندان باشید یک دندانپزشک گفت: خلال دندان جایگزین مسواک، نخ دندان و دیگر ابزارهای مناسبی مثل نخ دندان نیست و استفاده نادرست از آن به آسیب لثه منجر می‌شود.
ذرت مفید برای شادابی پوست و بینایی ذرت غنی از فیبرهای مغذی است که برای بدن بسیار مفید است. ذرت به عملکرد سیستم های متعدد داخلی از جمله بازسازی سلول ها کمک می کند و از بروز یبوست و مشکلات گوارشی متعدد پیشگیری می کند.