نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  برنج و ماهی دودی واقعاً اضافه وزن می‌آورند؟ شاید تعجب کنید وقتی بفهمید مدتی است بسیاری از محصو...

  کمترین اضافه وزن برای افزایش فشار خون كافی است پزشكان در یك مطالعه جدید هشدار داده‌اند كه حتی مقد...

  10 نکته تغذیه سالم برای افراد بالای 65 سال پایگاه خبری لقمه: انتخاب غذای سالم هوشمندانه ترین ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

نسخه طب سنتی برای اختلالات جنسی مکاتب درمانی سنتی و مکمل، شیوه‌ها و روش‌های طبیعی و متنوعی را برای بهبود و درمان بیماری‌ها و اختلال‌های جنسی به کار می‌بستند و استفاده از این شیوه‌ها را سالم‌ترین و بی‌عارضه‌ترین روش‌ها برای حفظ سلامت و درمان بیماری‌های جنسی مردان و زنان می‌دانند.
چه میوه‌هایی را چه وقت بخوریم؟ یک متخصص تغذیه با تاکید بر اینکه مصرف 2 تا 4 واحد میوه در روز ضروری است، گفت: میوه‌ها دربردارنده انواع ویتامین، مواد معدنی مانند فیبر غذایی، آنتی اکسیدان، کلسیم، فسفر و پتاسیم هستند که بدن به این مواد نیاز زیادی دارد اما برخی از آن‌ها نباید همراه غذا مصرف شوند و برخی را قبل یا بعد از غذا باید خورد.
ویتامینی برای پیشگیری از آنفلوانزا همه‌ی ما می‌دانیم که بدن مان به ویتامین D نیاز دارد تا در سلامت کامل باشد. اما سۆال اینجاست به چه میزان ویتامین D نیاز داریم و از چه راهی باید تأمین بشود؟ در این مطلب به این سۆالات جواب می‌دهیم.
12 علامت و هشدار که نشان می دهد به اندازه کافی آب نمی نوشید اگر به مقدار کافی آب ننوشید و به انداز کافی آن را دریافت نکنید بدنتان دچار یک سری علائم و مشکلات خواهد شد در ادامه به آنان اشاره می کنیم.