نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نجات سر یک بچه از زود پز! مدیرعامل آتش نشانی یاسوج از نجات یک پسر بچه یک سال...

  سیگار و قلیان باعث پوسیده شدن مغز می‌شوند تحقیق انجام شده بر روی 8800 نفر افراد بالای 50 سال...

  بعد از صرف غذا "میوه" نخورید! مصرف متعادل میوه‌ها در طول روز بویژه در میان وعده‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شکلات‌های تقلبی را از کجا بشناسیم؟ یکی از مسایلی که این روزها زیاد در مورد آن صحبت می‌شود، مساله گرانی مواد اولیه در صنایع غذا و به تبع آن تقلب‌هایی است که امکان دارد رخ دهد. از جمله مواردی که در کشور ما زیاد دیده می‌شود و متاسفانه نظارت چندانی روی آن وجود ندارد، مساله جایگزین‌کردن جانشین‌هایی به جای کره کاکائو در شکلات واقعی است.
خوراکی هایی برای کاهش چین و چروک پوست آلوئه‌ورا نیز خواص ضد پیری فوق‌العاده‌ای دارد و مکملی مناسب برای دوران سالمندی است. آب این گیاه پوست را ترمیم می‌کند و حتی آثار پیری پوست را از بین می‌برد.
تغذیه مناسب مقابله با آنفولانزا پایگاه خبری لقمه: در حال حاضر بیشترین و موثرترین راه مقابله با آنفلوآنزا تزریق واکسن است ولی در کنار آن، مصرف پروتئین‌های کافی و ویتامین‌ها و به‌ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای تقویت سیستم ایمنی بدن مصرف آنتی‌اکسیدان‌ها از قبیل پیش‌ساز ویتامین A، کاروتنوئیدها، ویتامین C و املاحی چون سیلینیوم و روی در بازسازی سلول‌ها نقش اساسی دارند.
احتیاجات کالری زنان و مردان بر حسب وزن و میزان فعالیت بعضی از سازمان‌های علمی نیاز به انرژی غذایی را در افرادی که وزن و قد متوسطی دارند و فعالیت بدنی آن‌ها شدید نمی‌باشد برای زنان 2300 کالری و برای مردان 3200 کالری تعیین کرده‌اند.