نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا جمعه ها چاق می شویم؟ ایام تعطیل فرصتی است که خانواده ها دور هم جمع می ش...

  78 درصد کودکان ایرانی از کمبود ویتامین D3 رنج می برند/آسم در کودکان جنبه آلرژیک دارد پایگاه خبری لقمه: دبیر اجرایی دهمین کنگره اورژانس‌...

  سم زدایی بدن با خوراکی در 48 ساعت تعطیلات آخر هفته‌ها تنها برای تمیز کردن خانه نیست،...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درمانی جالب برای آنهایی که در هنگام ورزش دچار تهوع می شوند دانشمندان به تازگی دریافته اند ، افرادی که در هنگام ورزش کردن دچار حالاتی مانند تهوع می شوند به دلیل اختلال در میزان قند و نمک خون آنها است.
ناهارهای سرکاری! به نظرتان چطور می توان تغذیه سالمی در محل کار داشت و در نهایت اینکه شرایط تغذیه ای کارمندان از هر نظر، از کیفیت غذا تا محل خوردن غذا چه اثری روی راندمان کاری آنها دارد؟
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.
جلوگیری از چاقی پس از ازدواج+ برنامه‌ غذایی عروس و دامادها تجربه‌ی عروس و داماد شدن تجربه‌ی زیبا و در عین حال استرس‌زایی است. البته این استرس و نگرانی، طبیعی و در عین حال دلچسب است اما نباید با اضافه وزن همراه شود.