نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونه پوستی لطیف داشته باشیم تحقیقات صورت گرفته توسط دانشمندان ثابت می‌کند که ت...

  سیگار و قلیان باعث پوسیده شدن مغز می‌شوند تحقیق انجام شده بر روی 8800 نفر افراد بالای 50 سال...

  آیا مصرف قرص روغن ماهی، سکته قلبی را کاهش می دهد؟ مطالعات اخیر نشان می دهند که خوردن قرص روغن ماهی خ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

درویش پور: چرا منتظر نوروز نباشیم؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرعامل برج میلاد گفت: ما در محدوده پر التهابی از زمین زندگی می کنیم؛ نوروز اگر می تواند بهانه ای باشد برای همدلی چرا بر چشم نگذاریمش؟ نوروز با خودش رنگ می آورد و بر سیاهی و تیرگی غلبه می‌کند؛ چرا منتظرش نباشیم؟
جذب نیروهای کار جدید با توسعه بخش کشاورزی/چه موقع صادرات اشتباه است؟ یک کارشناس حوزه کار، بخش کشاورزی را موجب بکارگیری نیروهای کار جدید و رونق تولید و اشتغال دانست اما گفت که صادرات محصولات کشاورزی در شرایطی که تقاضای داخلی برای آن وجود دارد، صحیح نیست و موجب برهم خوردن عرضه و تقاضا می شود.
تخم‌مرغ را قبل از نگهداری در یخچال نشوئید یک کارشناس تغذیه گفت: شستن پوسته تخم مرغ از آنجا که باعث باز شدن منافذ آن شده و احتمال انتقال آلودگی را به درون تخم مرغ افزایش می دهد مناسب نیست و باید هنگام مصرف شسته شود.
نخستین همایش ایران و گردشگری خوراک در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد پایگاه خبری لقمه: نخستین همایش «ایران و گردشگری خوراک در سده نو» صبح دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در سالن خلیج فارس پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد.