نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  چگونگی تشخیص کم خونی/ درمان کم خونی با رژیم غذایی کم خونی یعنی کاهش تعداد گلبول‏های قرمز خون و علل م...

  نتایج خودداری دانش‌آموزان از خوردن صبحانه چیست؟ یك متخصص تغذیه با بیان اینكه گرسنگی تنها روی حافظه...

  اعتقاد به شانس شما را چاق می‌كند نتایج یك مطالعه جدید نشان داده است افرادی كه به شا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خوراکی‌هایی برای کاهش کالری و کاهش وزن تعادل و تناسب اندام در یک سبک زندگی سالم رویای هر فرد است، اما به سختی می توان بدن را وادار به تغییر عادات ناسالم کرد.
دوپینگ حافظه با این خوراکی‌ها در زمان امتحانات مغزدانه‌ها از بهترین خوراکی‌ها برای تقویت حافظه در روزهای امتحان به شمار می‌روند و برای این روزهای دانش‌آموزان و دانشجویان، خوراکی‌های مطلوبی محسوب می‌شوند.
خون در مدفوع نشانه چیست؟ وجود خون در مدفوع یا خونریزی‌های واضح از ناحیه مقعد دلایل زیادی دارد و خوشبختانه در بیشتر موارد هم بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهد خطرناک نیستند و راحت با دارو یا جراحی برطرف می‌شوند ولی اهمیت تشخیص علت دقیق خونریزی آنقدر مهم است که به هیچ وجه نباید مراجعه به مطب پزشک را حتی یک روز هم به تعویق انداخت.
یک نوشیدنی طبیعی برای دفع سموم بدن غالب افراد قهوه و چای را جزو نوشیدنی‌های مورد علاقه خود می‌دانند و کمتر به نوشیدن آب توجه دارند و چون آن را نوشیدنی خنثی می‌دانند، اغلب تمایل چندانی به مصرف آن ندارند اما با اضافه کردن مقداری آب لیموترش به آب آشامیدنی می‌توان از فوائد شگفت‌انگیز هر دوی آنها برای سلامت بدن بهره‌مند شد.