نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خطر پاستیل برای دندان کودکان پایگاه خبری لقمه:استفاده از پاستیل علاوه بر عوارض...

  فواید و مضرات گیاه خواری

  فرمول بستنی چیست؟ تابستان که می‌شود، سرانه مصرف خوراكی‌هایی مانند بس...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سرنوشت نامعلوم کافه دیگو مارادونا در ابوظبی پایگاه خبری لقمه: چهارسال \یش دیگو مارادونا در ابوظبی یک کافه راه اندازی کرد که به نوعی موزه افتخارتش هم بود و امروز با مرگ او سرنوشت این کافه مشخص نیست.
تولید و صادرات پسته با چه چالش هایی روبروست؟ پایگاه خبری لقمه: حکایت تولید و صادرات پسته مصداق ضرب‌المثل معروف شده که «درونش خودمان را کشته، بیرونش مردم را»؛ قیمت این محصول برای مردم کشورمان آنقدر زیاد است که خیلی‌ها امکان خریدش را ندارند اما تولیدکنندگان آن در عین حال از قیمت پایین آن به نسبت هزینه‌ها می‌نالند و خواهان حمایت دولت هستند.
مصرف زیاد گوشت و نمک فراوان سبب ایجاد سنگ کلیه می‌شود پایگاه خبری لقمه: معاون پژوهشی مرکز تحقیقات نفرولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به دلایل ابتلا به بیماری سنگ کلیه، گفت: کلیه‌های ۱۲ درصد مردم ایران سنگ ساز است و این میزان در آینده رشد فزاینده دارد.
آشنایی با خوراکی های شادی آور! خواب کافی، خندیدن، گذراندن زمان با افراد شاد و مدیتیشن، همگی می توانند به شاد کردن افراد کمک کنند. اما علم نشان می دهد که ما می توانیم با خوردن برخی مواد خوراکی شادتر و خوشحال تر باشیم.