نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوب جویدن غذا، راز کاهش وزن است اگر قصد دارید وزنتان را کم کنید یک روش بسیار موثر ...

  با دندان درد در ایام تعطیل چه کنیم؟ یکی از مشکلاتی که گاهی در ایام تعطیل برای برخی از ...

  آشنایی با غذاهای ضد آنفلوانزا اگرچه با پیشرفت علم پزشکی، آنفلوانزا دیگر بیماری ک...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
تاثیر ازدواج در چاقی زنان و مردان شاید از خواندن خبری که می‌خواهیم برایتان بگوییم خوشحال نشوید اما تحقیقات كارشناسان نشان می‌دهد که الگوی چاق شدن زنان و مردان بعد از ازدواج و طلاق متفاوت است. آنها معتقدند كه ازدواج و طلاق هر دو فاكتورهایی مضر برای اندازه دور كمر هستند چون زنان بعد از ازدواج و مردان پس از جدایی دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند.