نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آیا می دانید مهمترین وعده غذایی چیست؟ به طور کلی در شبانه روز سه وعده غذا می خوریم (صبحا...

  معجزه آجیل در دوران بارداری مصرف برخی مواد خوراکی خاص در ماه‌های نخست بارداری،...

  آلودگی هوا خطر كمبود ویتامین D را در نوزادان تشدید می‌كند نتایج یك مطالعه جدید نشان می‌دهد كه تماس مادران با...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

راه‌های دفع سموم از بدن در روزهای آلوده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه با اشاره به بخور و نخورهای روزهای آلوده، گفت: کسانی که فقر آهن، ید و سلنیوم در بدن داشته باشند، بیشتر تحت تأثیر آلودگی هوا قرار می‌گیرند.
غذا در یک متن فرهنگی انسان شناسان عادات غذایی را به عنوان کلیتی پیچیده از فعالیت های آشپزی ، تمایل ها و تنفرها ، آگاهی جمعی ، اعتقادات ، تابوها ، موهومات وابسته با تولید و تهیه و مصرف غذا و در یک کلام یک مفهوم فرهنگی بزرگ می نگرند.به عنوان یک مفهوم فرهنگی بزرگ ،غذا را در مواجهه و ارتباط با بسیاری از مفاهیم فرهنگی دیگر می بیینند.
اگر کودک بد غذا دارید بخوانید بعضی از خردسالان علاقه‌ای به سبزیجات، گوشت و مواردی از این دست ندارند. صادقانه بیندیشید آیا این تمردها الگوبرداری از شما نیست؟ آخرین باری كه مقدار زیادی سبزی، حبوبات یا گوشت خورده‌اید را به‌یاد می‌آورید؟‌ در نزد فرزندتان با به‌به و چه‌چه و شادی از موادی كه كمتر به آن علاقه‌مند هستند میل كنید.
چاقی در کودکی زمینه ساز بروز همه این بیماری‌ها پایگاه خبری لقمه: رئیس پنجمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران گفت: سن ابتلا به عوارض ناشی از چاقی (دیابت و فشارخون) به حدود ۱۰ تا ۱۹ سال رسیده است.