نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  نقش تغذیه در پیشگیری از بزرگی پروستات تکرر ادرار، بیدار شدن از خواب در شب برای دفع ادرار...

  افزایش شانس پدر شدن با تغذیه مناسب پزشکان معتقدند که با چند تغییر ساده در رژیم غذایی‌...

  پزشکان درباره زیاده روی کودکان در مصرف ماهی تن هشدار دادند پزشکان بر اساس تحقیقات خود درباره زیاده روی کودکان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سهم هر ایرانی از واردات غذا چند دلار است؟ پایگاه خبری لقمه: مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت جهاد کشاورزی گفت: سرانه واردات غذا در ایران ۲۰۰ دلار بوده در حالی که این عدد در برخی کشورها بالغ بر ۲ میلیون دلار است.
با آشپــزی هم می توان ثروتمند شد لقمه: دنیای آشپزی با عطرها و رنگ‌هایش هر كسی را می‌تواند به سوی خود جلب كند. شاید كمی دور از ذهن باشد كه آشپزی به عنوان یك حرفه، راهی برای ثروتمند شدن باشد اما در دنیای خوش طعم آشپزی، این اتفاق به كرات افتاده است.
دریافت چربی های گیاهی طول عمر را افزایش می دهد پایگاه خبری لقمه: مطالعه روی بیش از ۴۰۰ هزار نفر که تا ۲۴ سال تحت نظر بودند، نشان می‌دهد کسانی که چربی رژیم غذایی خود را از گیاهان در مقایسه با حیوانات دریافت کرده‌اند، با احتمال مرگ بسیار کمتری روبرو بودند.
راهنمای خرید و نگهداری ظروف و اشیای نقره نقره یکی از فلزات گرانبها و محبوب پس از طلاست که اکثر ما زیور‌آلات، مجسمه و آینه شمعدان یا ظروفی از این جنس در خانه داریم.اشیا و ظروفی که امروزه بیش از سابق مخاطب و خواهان پیدا کرده است و به همین دلیل در هر نقره‌فروشی مدل‌های گوناگونی از ظرف و ظروف از نمکدان و کارد و چنگال گرفته یا سرویس‌های چایخوری و... پشت ویترین جلوه‌گری کرده و دل از تماشاچیان پشت ویترین می‌برند. در این نوشتار ضمن اشاره به برخی از مواردی که هنگام خرید ظروف و اشیا نقره باید مدنظر قرار داد، به ارائه برخی اطلاعات در مورد این کالا پرداخته‌ایم. اگر به این موضوع علاقه‌مندید، ادامه مطلب را بخوانید.