نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  تند غذا خوردن چاقتان می‌كند به سرعت غذا خوردن منجر به چاقی می‌شود.

  آشنایی با نیاز تغذیه‌ای بدن در فصل سرما با توجه به شروع زمستان و روزهای کوتاه و شب‌های سر...

  رژیم ضدکلسترول؛ از این 5 ماده‌ غذایی بپرهیزید بر خلاف باورهای رایجی که وجود دارد بدن ما برای این...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آنچه درباره آرد سوخاری نمی دانستید هر وقت سر سفره نان باگت داریم، مادربزرگ می گوید: «خمیر وسطش رو دور نریزید!» و بعد از غذا هم آنها را جمع می کند و به آشپزخانه می برد ...
12 پیشنهاد خوب برای داشتن یک صبحانه مقوی می دانید چرا متخصصان تغذیه روی خوردن صبحانه تاکید می کنند؟ از مهم ترین دلایل این تاکید، مطالعاتی است که نشان می دهد صبحانه موجب تمرکز ذهنی بیشتر و ایجاد تفکری خلاق در فرد می شود.
زیباتر شدن با توت فرنگی‌های هوس‌انگیز توت‌فرنگی‌های قرمز و زیبا به شما چشمک می‌زنند و شما را وسوسه می‌کنند که دست خالی به منزل نروید، اما باید بدانید که این میوه خوش‌رنگ علاوه بر طعم فوق‌العاده‌ای که دارد، می‌تواند به عنوان ماده اولیه انواع کرم‌ها و ماسک‌های زیبایی که می‌توانید خود در منزل تهیه ‌کنید مورد استفاده قرار بگیرد.
فیروزآباد قطب تولید گیاهان دارویی و عسل برگ / صادرات سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی به اروپا پایگاه خبری لقمه: شهر فیروز آباد استان فارس در راستای معرفی قطب‌های صنایع تبدیلی،‌ به عنوان قطب تولید گیاهان دارویی به ویژه عسل برگ معرفی و اعلام شد، سالانه ۵۰ تن گیاهان دارویی این شهر به اروپا صادر می‌شود.