نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  ده خاصیت شکلات خوردن آنها که مرتباً شکلات می خورند کار مفیدی برای قلب ش...

  بهترین وقت برای نوشیدن قهوه یا چای چه زمانی است؟ به گفته استیون میلر که دانشجوی دکترای عصب‌شناسی اس...

  خرید نان لواش و ماکارونی فله ممنوع متخصص طب سنتی با تأکید بر اینکه باید از خرید گوشت‌...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

خودتان لوازم آرایش و لایه‌بردار طبیعی بسازید ازم نیست برای خرید کرم، لوسیون، لوازم آرایش و تونرهای گران قیمت هزینه زیادی متقبل شوید. به راحتی می توانید با خوراکی های ساده ای همچون قهوه، ماست و چغندر پوست خود را شفاف، زیبا و آرایش کنید.
خاصیت‌هایی كه پاستیل ندارد پاستیل از تنقلاتی است كه با شكل‌های متنوع و رنگ‌های فریبنده، بزرگ و كوچك را به خود جذب كرده و گرچه برخی انواع آن طعم خوبی ندارد، اما بافت كش‌سان منحصربه‌فرد آن در زمان جویدن چنان احساس مطلوبی در مصرف‌كننده ایجاد می‌كند كه در همه جنس‌های این محصول نظیر ژله و مارشمالو (نوعی آبنبات اسفنجی) نمی‌توان یافت و این همان عامل اصلی پرطرفدار شدن پاستیل است اما باید بدانیم این قبیل ویژگی‌ها نمی‌تواند دلیل مغذی بودن این محصول باشد.
نشانه‌‌ های بیماری وبا چیست؟ وبا، یکی از بیماری‌های اسهالی است. بیماری ناشی از سمی است که توسط میکروب در روده افراد بیمار ترشح می‌شود. وبا در دو تا پنج درصد بیماران، اسهال شدید ایجاد می‌کند که شبیه آب برنج بوده و بی‌بو است یا گاهی بوی ماهی می‌دهد. اسهال شدید آبکی، استفراغ بدون احساس تهوع قبلی و عطش فراوان از علائم بیماری وبا هستند. نکته قابل توجه در بیماری وبا این است که در این بیماری، ‌دل درد یا دل پیچه وجود ندارد.کارشناسان بهداشتی توصیه می‌کنند در صورت وجود علائم فوق، فورا باید به نزدیک‌ترین مرکز درمانی مراجعه شود.
تغذیـه صحیح بـرای پـدر شدن ناباروری تقریبا 15درصد از تمام زوج‌های جوان را درگیر کرده است که تقریبا نیمی از دلایل ناباروری‌ها مربوط به اختلالاتی در سیستم تولید مثلی مردان است.