نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مضرات غذاهای چرب و شور برای دانش‌آموزان مصرف میان وعده و غذاهای شور بین دانش آموزان نه تنه...

  قارچ را داغ داغ بخورید! مهم نیست کدام نوع آن را انتخاب می‌کنید؛ صدفی یا مع...

  ورزش رمز سلامتی سالمندان پایگاه خبری لقمه: دلایل زیادی وجود دارد که باعث کم...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

پوستی شگفت انگیز با غذا غذا خوردن برای ما یك عادت است؛ بر اساس علایق خودمان و عادت‌های غذایی‌‌مان سفره‌هایی را می‌گسترانیم، اما تنها در زمانی كه بخواهیم به هدفی برسیم، مثلا از وزن خود بكاهیم به طور دقیق به آنچه می‌خوریم نظارت می‌كنیم. اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم چه مواد غذایی را چگونه مصرف كنید تا پوستی جوان، شاداب و سالم داشته باشید.
بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را كاهش می دهد مصرف حدود 50 تا 100 گرم بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را تا 30 درصد و مصرف حدود 5 قاشق چای خوری كره بادام زمینی خطر ابتلا به دیابت را تا 20 درصد كاهش می‌دهد.
غذاهای باکلاس چگونه بدن را به تباهی می‌کشاند؟ موادغذایی و تنقلات بی‌ارزشی در افراد جامعه ما به وفور مصرف می‌شود؛ تغذیه نامناسب امروزه عامل بروز بسیاری از مشکلات مانند بلوغ‌های زودرس, رنگ‌های پریده, بی‌اشتهایی, تیک‌های عصبی, افسردگی‌ها و اعصاب‌های به هم ریخته است.
خودتان لوازم آرایش و لایه‌بردار طبیعی بسازید ازم نیست برای خرید کرم، لوسیون، لوازم آرایش و تونرهای گران قیمت هزینه زیادی متقبل شوید. به راحتی می توانید با خوراکی های ساده ای همچون قهوه، ماست و چغندر پوست خود را شفاف، زیبا و آرایش کنید.