نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  7 نکته مهم درمورد بستنی یکی از لذت‌ بخش‌‌ترین میان‌وعده‌هایی که در تابستان...

  این خوردنی‌ها را با هم نخورید ترکیب «حلیم فرنگی» با میوه یا دسر «اسموتی» به عنوا...

  میوه‌ای 10 هزار بار قوی‌تر از شیمی‌درمانی پوست این میوه خواص شگفت انگیزی دارد که بیشتر از آب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

با چربی های تیره به آسانی لاغر شوید! تا همین اواخر ، دانشمندان گمان نمی کردند که افراد بزرگسال دارای این نوع چربی باشند . بلکه تنها تصور می شود نوزدان برای حفظ گرمای بدن دارای چنین نوع چربی هستند و بعدها با شکل گرفتن ماهیچه های بیشتر این نوع چربی از بین می رود. اما تحقیقات اخیر ثابت کرده که بیش از نیمی مردان زنان دارای این نوع چربی می باشند.
دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی در فصل سرما/راه چاره چیست؟ پایگاه خبری لقمه: پس از افزایش قیمت گوجه به کیلویی 50 هزار تومان، در چند هفته گذشته، امروز مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از «کاهش قیمت» خبر داد اما آیا امکان تکرار نشدن افزایش قیمت ها در فصول سرد سال وجود دارد؟
مواد غذایی مخصوص خانم‌ ها کدامند ؟ پنیر پارمسان برای تقویت استخوان و کلسیم برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید می‌باشد. ماست و شیر بدون چربی نیز بسیار مفیدند، اما چه کسی آنها را سه بار در روز مصرف می‌کند؟
شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به نشانگر تغذیه ای توجه زیادی داشته باشند پایگاه خبری لقمه: کارشناس تغذیه واحد مدیرت نظارت بر مواد غذایی آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران از شهروندان خواست تا هنگام خرید محصولات غذایی به اطلاعات روی جلد محصولات دقت کنند.