نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  5دانه پرخاصیت خوراکی را بشناسید پایگاه خبری لقمه: این ۵ دانه از جمله دانه‌های پرخا...

  چطور وزن‌مان را به سرعت کم کنیم اما به سلامتی مان لطمه نزنیم؟ از رژیمهای سخت خسته شده اید ؟ از این روشهای سالم و...

  ترکیب این دو ماده خوراکی کشنده است ترکیب الکل و کافئین موجب تولید ماده ای سمی در خون ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

101نکته برای این‌که یک آشپز حرفه‌ای شویم؟ در این مقاله دانستنیهای لازم برای آشپزی آورده شده است تا برای کسانیکه تازه آشپزی را شروع می کنند و یا تجربه خوبی از نکات اشپزی ندارند مفید باشد این مقاله دارای چندین بخش است که هر قسمت جداگانه مشخص و نکات یک سری از غذاها ذکر شده است مطالعه این مقاله به هر بانوی ایرانی توصیه می شود.
فندق؛ خوشمزه و مغذی و بسیار پرانرژی این میوه‌ی خوشمزه حاوی مواد معدنی و عناصری مانند کلسیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، سلنیوم، روی، آهن و منیزیم می‌باشد و از ویتامین‌های خانواده‌ی ب (B۱ ،B۲ ،B۳ ،B۵ ،B۶) و ویتامین C ،E و K نیز بی‌بهره نیست.
چگونه غذای سالم‌تری مصرف کنیم؟ تغذیه، عامل اساسی در سلامت جسم و روان انسان‌هاست و از این رو شایسته است که مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
توزیع نذری با طعم سرطان! به گفته وزارت بهداشت و كارشناسان غذای داغ در ظرف های یك بار مصرف پلاستیكی كه از مواد نفتی نشات گرفته است موجب تولید 77 نوع بیماری سرطان زا شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود در حالی كه ظروف یك بار مصرف گیاهی بدون عوارض است ولی همچنان هیئت های مذهبی بدون توجه به توصیه ها مواد سرطانی به عزاداران توزیع می كنند