نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  آزمون غذا در فصل امتحانات مادران هرکاری می‌کنند تا به خیال خود فرزندانشان از...

  سبزیجات سبز ژن سرطان را از بین می‌برند مطالعات نشان می‌دهد مصرف سبزیجات سبز می‌تواند در ج...

  چرا خانم‌ها دوغ نخورند؟! مطالعات جدید دانشمندان نشان می‌دهد لبنیاتی مانند م...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مواد غذایی مورد نیاز برای جادوگری علم نشان داده است كه بهترین درمان‌ها، طبیعی‌ترین آنهاست. موارد زیر، نمونه‌هایی است كه علم ثابت كرده می‌توان از مواد غذایی به عنوان دارو استفاده كرد و نتیجه هم گرفت.
ظریف: از زبان فرهنگ نوروز بگوییم با سلطه‌گری صلح فراهم نمی شود پایگاه خبری لقمه: محمدجواد ظریف گفت: نوروز یک رویداد طبیعی نیست، یک تحول انسانی است، آن چیزی است که یونسکو در صدر برنامه‌های خود قرار داده است. یعنی تغییر نگرش ها و دیدگاه ها و اگر اساسنامه یونسکو را خوانده باشید با این شروع می‌شود که چون جنگ در اذهان مردم شکل می‌گیرد، باید صلح را هم در اذهان مردم شکل داد.
دلسوزترین گیاه دارویی برای دستگاه گوارش «هل» به عنوان طعم‌دهنده‌ مطبوع مواد خوراکی شناخته شده اما دانه هل علاوه بر بو و طعم خوش، خاصیت دارویی نیز دارد و از همه مهمتر برای تسکین مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی استفاده می‌شود.
شخصیت شناسی با بستنی لقمه: بنا به نتیجه یک تحقیق علمی، تجربی که همبستگی نزدیک بین طعم ها و شخصیت افراد را ثابت میکند ، اگر می خواهید بدانید بستنی مورد علاقه تان چه ویژگی‌های شخصیتی شما را لو می دهد! اول بستنی مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و بعد بخوانید.