نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  آشنایی با ویتامین k از این گذشته ویتامین K در مقابله با التهاب‌های مرب...

  چگونه از میوه عید نگهداری کنیم؟ معمولا در ایام عید مردم اقدام به خرید میوه به مقدا...

  زمان مناسب برای پخت گوشت و مرغ یخ زده پایگاه خبری لقمه: متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: ز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

جهان زیر بال‌ مرغ‌های تایسون صنایع غذایی تایسون که با نام تجاری TSNشناخته می‌شود، در سال ۱۹۳۵ توسط جان تایسون John W. Tyson در شهر اسپرینگدیل Springdale واقع در ایالت آرکانزاس ایالات متحده آمریکا تاسیس شد.
خواب زود و راحت‌ با دَمنوش گیاهان دَمنوش گیاهان احساس بهتری به انسان می‌دهند و به غیر از اینکه برای بدن خواص بیشماری دارند، موجب یک خواب راحت نیز می‌شوند.
چرا باید دور هم غذا بخوریم؟ بچه که بودیم، جمعه‌ها برایمان روز دیگری بود. پدر و مادر، خواهرها و برادرها همگی کنار هم سرسفره می‌نشستیم. صبح جمعه یا املت داشتیم یا نیمرو با سنگك داغ. ظهر بوی خورش قورمه‌سبزی مستمان می‌کرد.
فست فودها و اختلال در سوخت و ساز بدن پایگاه خبری لقمه: پیر، جوان، کودک، چاق، لاغر، عادی، در هر شرایطی که هستید باید از خطرهای هر روز و هر شب رفتن به همبرگر فروشی و پیتزا فروشی آگاه باشید و سعی کنید دفعات این برنامه‌ها را به حداقل برسانید. اما اگر چاق هستید، به دانسته‌هایتان این را هم اضافه کنید، خطر فست فودها، علاوه بر چاق کردن افراد و افزایش خطر بیماری‌های قلبی، اختلال در سوخت و ساز بدن است که به ویژه در افراد چاق بیشتر است. یعنی آدم هایی که چاق هستند، بیشتر از افراد لاغر، از این غذاها آسیب می بینند.