نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  انار ارگانیک در کاشمر تولید می‌شود با اجرای وسیع‌ترین پروژه کنترل بیولوژیکی کرم میوه ...

  تخمه هندوانه برای کاهش سطح کلسترول بد خون مفید است متخصصان تغذیه می‌گویند تخمه هندوانه که بیشتر مردم ...

  هله‌ هوله‌ خوری و بلوغ زودرس در دختران متخصصان در یک بررسی جدید دریافته‌اند که هله‌ هوله ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر می خواهید خیلی زودتر از اینها به نتیجه برسید، باید به رژیم غذایی کوتاه مدت رو بیاورید. این رژیم غذایی کوتاه مدت کمکتان می کند تا در عرض یک هفته تا ده روز به صورت کاملا اصولی چند کیلو وزن کم کنید
بهترین روش چربی‌سوزی چیست عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تناسب اندام و بدنسازی گفت: برای تناسب اندام و چربی سوزی بدن سه راه استفاده از رژیم غذایی، ورزش مناسب و مصرف مکمل‌های چربی سوز توصیه می‌شود.
عادت‌های مفید برای تنظیم کالری بدن سوخت‌و‌ساز یا متابولیسم فرآیندی حیاتی است که وظیفه تنظیم مصرف کالری حاصل از مواد غذایی و کمک به کاهش ذخایر چربی در بدن را برعهده دارد.
غذاهای مو سیاه کن شاید این سؤال همواره مطرح باشد که چرا موهایمان سفید می شوند؟ رنگ مو و مطالب مربوط به آن موضوع جالب و پیچیده ای است و جدا از آن که عامل زیبایی است، محافظ و نگهبان ِ سر درمقابل اشعه ماوراء بنفش هم هست. در پایین ترین لایه پوست و درمحل پایه و تکیه تار مو، سلول هایی به نام ملانوسیت قراردارند که دائما ترکیبی به نام ملانین را تولید می کنند، که همین ملانین عامل رنگ داشتن تار موی رشد کرده است.