نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  شکلات شیری یا شکلات تلخ! لقمه: شکلات حاوی آنتی اکسیدان های مختلفی از جمله ف...

  ۵ دلیل خوب برای مصرف تخم مرغ بر خلاف گذشته که تخم مرغ به عنوان یک ماده‌ی غذایی ...

  عصرانه‌ای برای لاغر شدن مصرف میان‌وعده‌های حاوی پروتئین و سویا به عنوان عص...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

چلوکباب شاهکار چه کسی بود؟ یک مغازه بود و جارچی اش که سر ظهر راه می افتاد در کوچه و بازار و مردان محله را به ناهار دعوت می کرد. مردها جمع می شدند توی دکان و روی سکوهایی که دور تا دورش ساخته بودند، می نشستند تا سینی معروف چلوکبابی جلویشان گذاشته شود. یک سینی بزرگ با بشقاب و نان سنگگ و پیاز و سماق و دوغ و گاهی شربت آبلیمو.
برنده عصر جدید نقاشی اش را در آشپزخانه شروع کرد پایگاه خبری لقمه: فاطمه عبادی برنده مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» گفت: قصه نقاشی های من از نمکدان آشپزخانه آغاز شد و در این مسیر همسرم بزرگترین حامی و مشوق من بود.
نقش تغذیه در میگرن و کنترل آن بیماری میگرن که 15 تا 20 درصد از مردان و 25 تا 30 درصد از زنان از آن رنج می‌برند، با سردرد شدید و عمیق، نبض دار‌ و اغلب دردهای تکرار شونده و حساسیت به نور بروز پیدا می‌کند. درد شدید معمولا از صبح زود شروع می‌شود و ممکن است یک سمت سر را درگیر کند و همراه با استفراغ یا تهوع باشد. 10 درصد از مبتلایان به میگرن، دچار اختلالات چشمی، گیجی و ضعف بعد از حملات میگرن نیز می‌شوند.
نوشیدنی‌های موثر در رفع آکنه اگر می‌خواهید به پوست خود کمک کنید و از شر جوش‌های مزاحم و دانه‌های سر سیاه خلاص شوید، پس این نوشیدنی‌های طبیعی را امتحان کنید.