نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با خوراکی های شادی آور! خواب کافی، خندیدن، گذراندن زمان با افراد شاد و مدیتیشن، همگی می توانند به شاد کردن افراد کمک کنند. اما علم نشان می دهد که ما می توانیم با خوردن برخی مواد خوراکی شادتر و خوشحال تر باشیم.
توصیه‌های سرآشپز برای کاهش مصرف نمک همه می‌دانیم که مصرف بیش از اندازه‌ی نمک برای سلامتی خوب نیست. امروزه سرآشپزهای حرفه‌ای با علم به این موضوع سعی دارند در عین تهیه‌ی غذاهای خوشمزه، میزان سدیم (نمک) استفاده شده در غذاهایشان را کاهش دهند.
با این پنج غذای معجزه آسا شکم خود را کوچک کنید تحقیقات جدید نشان می دهد که این غذاها می توانند در کوچک شدن دور کمر افراد موثر باشند و در نتیجه منجر به سلامتی بیشتر آنها شود.
تخم‌مرغ محلی بخوریم یا ماشینی؟ اگر بدانید نیمروی تخم‌مرغ محلی با کره و خوردن آن با‌نان روستایی چه لذتی دارد، دیگر هیچ‌وقت هوس خوردن تخم‌مرغ صنعتی به سرتان نمی‌زند.همان تخمی که مرغش درهوای بکر و آزاد روستا رشد می کند و خواب و خوراکش به راه است و به دور از تنش های مرغ ماشینی است.مرغ ماشینی را که می شناسید همان مرغی که در فضای سربسته و به دور از نور آفتاب با بیداری مداوم 45 روزه اسید لاکتیک خونش بالا می رود.