نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :  
 

  هویج بستنی یا فالوده بستنی؟ در این روزهای گرم وقتی تشنه می‌شویم، حاضریم از هر ...

  داروهای روانپزشکی باید با تجویز پزشک مصرف شوند رئیس انجمن روانپزشکان ایران در مورد مصرف داروهای ر...

  عوامل تشدید کهیر را بشناسید متخصص پوست و مو می‌گوید با اینکه ۹۰ درصد موارد عام...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

آشنایی با حقه های رژیم لاغری پژوهش جدیدی نشان می‌دهد که گذاشتن یک بسته یخ روی بافت چربی می‌تواند به سوختن کالری در بدن کمک کند. اما به‌راستی کدام حقه رژیم‌های لاغری واقعاً کار می‌کند؟
دلایل افزایش قیمت گوجه فرنگی در فصل سرما/راه چاره چیست؟ پایگاه خبری لقمه: پس از افزایش قیمت گوجه به کیلویی 50 هزار تومان، در چند هفته گذشته، امروز مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار تهران از «کاهش قیمت» خبر داد اما آیا امکان تکرار نشدن افزایش قیمت ها در فصول سرد سال وجود دارد؟
آیا سیر برای سرماخوردگی خوب است؟ در رساله ذهبیه امام رضا(ع) توصیه شده است که در ماه آخر زمستان سیر مصرف شود.در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نیز آمده است که می فرمایند: سیر بخورید و با آن مداوا کنید. یعنی حضرت هم توصیه به مصرف غذایی و هم دارویی سیر می کنند.هم چنین می فرمایند: درمان هفتاد بیماری در سیر است که بنا به نظر محققان کلمه هفتاد دلیل بر کثرت است؛ یعنی سیر بسیاری از بیماری ها را درمان می کند. در حدیث دیگری نیز پیامبر اکرم(ص) به حضرت امام علی(ع) توصیه می کنند که سیر بخورید و اگر من هم با فرشته هم سخن نمی شدم سیر می خوردم.
قهرمانان غذایی را بشناسید قهرمانی فقط مختص دنیای ورزش نیست. در حوزه‌ تغذیه نیز مواد غذایی متعددی وجود دارند که به راستی نقش یک قهرمان را در حفظ سلامتی ما ایفا می‌کنند. به خاطر اینکه این مواد غذایی ارزش غذایی بالایی داشته و مانند یک سپر بلا عمل می‌کنند.