نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  کدام میوه های شیرین برای دیابتی ها مضر نیستند؟ مصرف روزانه سیب به علت كند كردن روند جذب قند در بد...

  بهترین رژیم غذایی مخصوص شب امتحان یک کارشناس ارشد تغذیه با بیان اینکه عدم مصرف صبحان...

  چیپس و نوشابه هوش کودکان را پایین می‌آورد لقمه: محققان هشدار دادند که مصرف مواد غذایی دارای ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

سفری شیرین در نوروز، با شیرینی ها و نان های محلی گیلان استان گیلان یکی از استان های سرسبز شمالی ایران است که علاوه بر جاذبه های گردشگری و طبیعی فراوان آن که شهره عام و خاص شده ، غذاها، نان ها و شیرینی های محلی و سنتی این استان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.
اصول تغذیه مناسب در ماه مبارک رمضان پایگاه خبری لقمه: روزه عبادتی است که فواید روحی و جسمانی فراوانی به همراه دارد. بنابراین رعایت نکات روزه داری و به ویژه نحوه تغذیه در این ماه مبارک حائز اهمیت است.
تاثیر روانی تغذیه بر انسانها چگونه است ؟ تا به حال به این موضوع فكر كرده‌اید كه در شبانه‌روز، چقدر وقت‌تان صرف خوردن و آشامیدن یا فكركردن به این دو موضوع می‌شود؟ سعی كنید یك روز، زمانی را ‌كه صرف آماده‌‌‌كردن یا خوردن غذا و فكر كردن در مورد این موضوع می‌كنید، ثبت كنید. احتمالا این زمان بسیار بیشتر از زمانی خواهد بود كه صرف كارهای دیگر می‌كنید.
به آجیل "نه" نگویید مغزها از جمله گردو، بادام، فندق و ... به عنوان یک میان وعده سالم به حفظ سلامتی شما کمک می کنند. شرایط نگداری این گروه از مواد غذایی آسان بوده و به راحتی در محیط کار، دانشگاه و مدرسه قابل مصرف هستند.