نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  غذاهای آماده و کنسروی برای بیماران فشار خونی «سم» است یک متخصص تغذیه گفت: تمام مواد غذایی فرآوری شده مان...

  با این میوه‌های پاییزی به جنگ آلودگی هوا بروید عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: ا...

  سفیدکننده های طبیعی دندان سفیدی دندان ها به واسطه انواع خوراکی و سیگار و قهو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

تاثیر رنگ ها بر اشتها دانش بررسی رفتار در خوردن و آشامیدن، نشان می دهد که افراد میزان بیشتری مایعات در لیوان های کوتاه و پهن به نسبت لیوان های بلند و تنگ می نوشید. و یا هر چه محل نشستن شما به ظرف شیرینی نزدیک تر باشد، شما شیرینی بیشتری میل می کنید.
استخوان و پوست گاو و پاستیل های خوشمزه استخوان و پوست گاو ، ژلاتین می شود و بعد پاستیل و سووال های فراوان که آیا پاستیل ها برای استخوان و مفاصل خوب است و اصلا ارزش تغذیه ای دارد یا نه؟
خوردنی‌هایی که شکم شما را بزرگ می‌کند اندازه شکم تنها در موضوع اضافه وزن مطرح نیست بلکه در ارتباط با گوارش نیز اهمیت می‌یابد. در واقع در برخی موارد، عملکرد نامناسب دستگاه گوارش باعث برآمدن و متورم شدن شکم می‌شود. در این مقاله که حاصل تلاش همکارانمان در گروه ترجمه روزنامه خورشید است برآن شدیم تا با چندنکته، به خانم‌ها و آقایانی که تمایل دارند شکم صافی داشته باشند متذکر شویم، از خوردن برخی مواد غذایی اجتناب کنند.
آیا آشپزی با باربیکیو می‌تواند عامل ایجاد سرطان باشد؟ آشپزی با باربیکیو به سلامتی افراد صدمه ای نمی‌زند، این جمله نتیجه گیری ای است که از سوی متخصصان آژانس ملی سلامت فرانسه اعلام شده است.