نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  این‌ها را بخورید تا سوی چشمانتان زیاد شود در این مقاله مواد غذایی مفیدی را معرفی می‌کنیم که...

  ترفندهای عجیب و غریب برای كاهش وزن شاید شما برای اینکه وزنتان را کم کنید، دست به هر ک...

  بیماران قلبی کله پاچه و سوسیس، کالباس نخورند یک متخصص تغذیه گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های قلب...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

شما هم استعداد چاقی دارید؟ بیشتر افراد چاق معتقد هستند که هیچ قصوری در چاق شدنشان مرتکب نشده‌اند و این استعداد ژنتیکی و خانوادگی آن‌هاست که باعث ایجاد چاقی شده است.
رژیم لاغری ۱۰ روزه برای آب کردن چربی های اضافه اگر توقع دارید زمانی که رژیم می‌گیرید، آب توی دلتان تکان نخورد و گرسنه نشوید، یعنی یا برای لاغر شدن خیلی مصمم نیستید یا کلا تعریف درستی از رژیم ندارید! سلامتی و زیبایی حق افرادی است که اراده بهتر و قوی‌تری دارند. همین یک میان وعده را بخورید و شکر خدا را کنید این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی/ زیاد عدسی نخورید! یک پزشک و محقق طب اسلامی – ایرانی با اشاره به اشتباهات رایج در سفره‌های ایرانی، گفت: برخی از عادت‌های غذایی نادرست منجر به بیماری‌های قلبی و عروقی و گوارشی می‌شود.
تولید ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند نیازمند مجوز است رییس دانشکده تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه :«بیش از 70 درصد بیماری‌ها در جهان منشا غذایی دارند.» از فرموله شدن ناگت میگو و همبرگر فرا سودمند در این مرکز برای نخستین بار در کشور خبر داد.