نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بهترین‌ها برای مقابله با خستگی گاهی برای مقابله با خستگی لازم است از مکمل ها استف...

  پخت طولانی مدت سبزی از ارزش غذایی موجود در آن می‌کاهد بهتر است افراد در صورت تمایل به سرخ كردن سبزیجات، ...

  داروی طبیعی برای سرماخوردگی! این تحقیق بر کاهش قابل توجه در مصرف داروهای سرماخو...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

باورهای تغذیه‌ای رایج اما نادرست! شکر باعث دیابت می‌شود،تمام چربی‌ها بد هستند، حذف وعده‌های غذایی باعث کاهش وزن و ... از باورهای نادرستی هستند که در جامعه رواج دارند.
مصرف نوشابه در ایران 2 برابر میانگین جهانی این روزها نوشابه به عنوان یك نوشیدنی دوست‌داشتنی و همه‌گیر در سبد كالاهای مصرفی خانواده‌های ایرانی جا خوش كرده است حتی در ادارات و سازمان‌ها هم این نوشیدنی به عنوان یك نوشیدنی لوكس به مصرف می‌رسد، تا آنجا كه گاهی حضور نوشابه بر سر سفره‌ها به عنوان نمادی از احترام به كارمند و مهمان نیز تعبیر می‌شود.
این داروها استخوان را پوک می کند کورتن ها معمولا داروهایی هستند که علیرغم محاسنی که دارند باعث پوکی استخوان می شوند.این قبیل دارو ها بایستی توسط پزشک معالج تجویز شده و تحت نظر وی مصرف شود.
فلج حنجره در اثر مصرف سم تجزیه نشده در صیفی جات/ ابتلا به ام اس و دیابت نتیجه استفاده از کودهای شیمیایی یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه چندی پیش عده ای از افراد به دلیل استفاده از صیفی جاتی که قبل از تمام شدن دوره کارنس به بازار عرضه شده بودند دچار فلج حنجره شده اند نسبت به عوارض خطرناک استفاده بی رویه از کودهای شیمیایی در محصولات کشاورزی هشدار داد.