نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  میوه های مفید برای دندان مصرف پیاز برای جلوگیری از فرسوده شدن دندانها مفید ...

  خطر مکمل‌های رژیمی و گیاهی برای کبد با توجه به عدم اطلاع‌رسانی کافی در مورد مصرف صحیح...

  برای پیشگیری از دیابت، تلویزیون تماشا نکنید بررسی‌های جدید نشان می‌دهد افرادی که در مرز ابتلا ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

اطلاعات کلی از آووکادو Avocado پایگاه خبری لقمه: هدف ما در این مقاله، آشنایی بیشتر با خواص و ویژگی‌های منحصر به فرد این میوه‌ی مفید است.
غذاهای مناسب در آلودگی هوا فصل زمستان همراه است با روزهایی که آلودگی هوا در بیشترین حد خود قرار دارد. در این روزها همه چیز در محدوده اضطرار است و از هموطنان درخواست می‌شود تا آنجا که می‌توانند از مسافرت‌های غیرضروری خود در سطح شهر خودداری کنند.
عصاره انار مانع رشد سرطان پروستات پایگاه خبری لقمه: نتایج به دست آمده از یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که عصاره میوه انار اگرچه در کاهش فشارخون موثر است اما بر بیشتر فاکتورهای خطرزای قلبی – عروقی تاثیری ندارد.
انقلاب علیه رژیم‌ های غذایی! بعضی افراد برای اینكه خیلی سریع و در مدت زمان كوتاهی لاغر شوند، به رژیم‌های لاغری غیرعلمی و نامتعادلی رو می‌آورند كه هر چند باعث كاهش وزن زیاد در مدت زمان كوتاه می‌شوند، ولی صدمات جبران‌ناپذیری بر سلامت بدن وارد می‌كنند. اما بعضی از عوارض هستند كه در هر رژیمی وجود دارند چون شخص تحت رژیم كمتر از نیاز بدن خود غذا می‌خورد، بنابراین بدن از دریافت بعضی از نیازهای ضروری خود در طول رژیم محروم می‌شود.