نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  مراقبت از لبها در زمستان دهانی زیبا، با لب هایی لطیف و مرطوب شروع می‌شوند. ...

  مصرف مواد قندی در دوران پیش دبستانی چگونه باشد كارشناس دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت توصیه ...

  میوه ای که تمرکز را زیاد می‌کند تحقیقات علمی جدید نشان می دهد که مصرف نارگیل تمرکز...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند ممنوعیت غذایی ندارند رئیس انجمن دیابت با بیان اینکه«نوع تغذیه افراد مبتلا به دیابت 2 بستگی به سن افراد مبتلا و وزن و فعالیت های جسمی آنها دارد.» گفت:«برای افراد دیابتی که قند کنترل شده ای دارند محدودیت غذایی داریم اما ممنوعیت غذایی نداریم.»
وضعیت بازار کالاهای اساسی در ماه رمضان/هزینه برخی از اقلام سفره افطار چقدر است پایگاه خبری لقمه: شکل تغذیه با آغاز ماه رمضان تغییر می‌کند. تامین کالری مورد نیاز بدن یکی از ضروریات بوده که بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت روزانه هر فرد به ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ کالری نیاز دارد.
7 نوشیدنی برای پاکسازی بدن اگر دنبال اکسیرهایی برای سم‌زدایی و پاکسازی کبد، مقابله با نفخ و داشتن شکمی صاف هستید سراغ نوشیدنی‌های سم‌زدا بروید.
گفت و گو با مالک پدیده شاندیز درباره رازهای موفقیتش شاید تا الان نام «محسن پهلوان» را نشنیده باشید؛ اما قطعا کارهایی که او کرده، شما را به تحسین واداشته است! او که پیش از این درکار ساخت و ساز بوده، درسال‌های گذشته با راه‌اندازی رستوران‌های زنجیره‌ای «شاندیز» درایران، امارات و افغانستان سروصدای زیادی راه انداخته. آخرین رستوران او «پدیده شاندیز» نام دارد که در 6 ماه ابتدایی سال 88 با مانور تبلیغاتی روی همزمانی تولد امام رضا(ع) با روز 8/8/88، تیزرهای تلویزیونی گوناگونی را در صداوسیما روی آنتن فرستاد.