نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  دانش آموزان در روزهای ابری بیشتر شیر بنوشند مهناز تسلیمی، کارشناس آموزش سلامت آموزش و پرورش در...

  رستوران‌ها بحران چاقی را در کودکان تشدید می‌کنند متخصصان تغذیه هشدار دادند کودکان در رستوران‌ها بیش...

  رژیم خیلی کم‌چـرب هم عارضه دارد! متاسفانه بسیاری از افراد در جامعه تنها چربی رژیمی ...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

گروه خونی A، زخم معده می آورد! همه ما تا به حال معده درد، مسمومیت، تهوع، استفراغ و سایر مشکلات گوارشی را تجربه کرده‌ایم و می‌دانیم وقتی معده درد بگیرد تمام فعالیت‌های روزمره مان مختل می‌شود!
به دور ماندن از اضافه وزن و چاقی با این کارها اضافه وزن و چاقی یکی از معضلات انسان امروزی است. تغییر شیوه زندگی از یک سو و تغییر عادات غذایی و تمایل به مصرف غذاهای آماده و فوری (فست فودها)، غذاهای خیابانی و پرکالری از سوی دیگر روند اضافه وزن و چاقی و به موازات آن بیماری‌های ناشی از چاقی و اضافه وزن مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی، عروقی و ... روند رو به افزایشی را در کشور دارد و به این دلیل هزینه‌های درمان و مراقبت از این بیماری‌ها بار مالی زیادی را به دوش دولت و خانواده‌ها خواهد گذاشت.
برنامه 9 روزه پاکسازی بدن رژیم می‌گیرید اما وزن‌تان پایین نمی‌آید؟ پوست‌تان جوش جوشی است و طراوتش را از دست داده؟ موهای‌تان شکننده و عرق تن‌تان بد بو و غیرقابل تحمل است؟ گاهی بالا رفتن میزان سموم بدن‌تان است که مو و حتی دستگاه گوارش‌تان را ناسازگار می‌کند.
چالش ایران و افغانستان بر سر سهم آب از رود هیرمند/حقابه ایران از هیرمند چقدر است؟ پایگاه خبری لقمه: رودخانه هیرمند یکی از رودهای پرآب افغانستان است که به دریاچه هامون می‌ریزد. اما مدتی است که ممانعت افغانستان از ورود سهم ایران از آب هیرمند به مشکلی جدی برای استان سیستان و بلوچستان ایران تبدیل شده است.