نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  خوراندن غذای سفره به کودک زیر یک سال، زمینه ساز بروز آلرژی است اغلب شکایت والدین از سرماخوردگی‌های طولانی مدت کود...

  پاسخ به چند سوال تغذیه ای آیا تصور شما در مورد گریپ فروت، چای زنجبیل، ژله، م...

  چه کسانی نباید بستنی یخی بخورند؟ بستنی‌ها دو گروه شیری و یخی دارند. بستنی‌های یخی ا...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

مغز هسته آلبالو از کیلویی ٤ تا ١٣‌هزار تومان پایگاه خبری لقمه: بدون‌ شک مغزکردن هسته آلبالو و فروش آن کار روتین و شناخته‌شده‌ای نیست. اما عباس ‌هاشمی‌گلستانی از ٢٥ سالگی تا به امروز که ٤٢ ساله شده، یکی از پروپاقرص‌ترین مشتریان کارخانه‌های تولید مربا و کمپوت است. او که هم خریدار و هم فروشنده هسته آلبالو است، هسته‌های دورریز را از کارخانه‌ها می‌خرد و در کارگاه کوچکش مغزگیری می‌کند و به مشتریان خاصی می‌فروشد.
بستنی های مسموم کننده کدامند؟ از باقلوا، زرشک، لواشکی، میوه‌ای، شیری که از انواع بستنی‌های تازه‌وارد بازار هستند گرفت تا وانیلی، شکلاتی، سالار، مگنوم، گردویی، معجون، نانی، زعفرانی، سنتی و فالوده که قدیمی‌ترین بستنی‌ها هستند، همه و همه دوست‌داشتنی‌اند! اصلا کسی را در اطراف خود می‌شناسید که بستنی دوست نداشته باشد؟!
داستان شکلات‌هایی با طعم سوئیسی امروزه کشور اروپایی سوئیس که در دامنه سلسله رشته های کوه های آلپ واقع شده است، به عنوان یکی از کشورهای مشهور در زمینه تولید شکلات در جهان به شمار می‌رود، تا جایی که شکلات سوئیسی تبدیل به یکی از سوغاتی‌های این کشور اروپایی شده است.
پوستی سالم و بدون سرطان، با این خوراکی ها هر چیزی که می‌خوریم روی تک تک سلول‌هایمان تأثیر می‌گذارد. پوست هم به عنوان یکی از ارگان‌های بزرگ از این تأثیرات بی نصیب نیست.