نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  توصیه های غذایی برای شب امتحان تحقیقات و مطالعات جدید حاکی از آنست که چنانچه کودک...

  خواص انار در طب سنتی این میوه كه از آن به عنوان میوه ای بهشتی یاد میشود...

  کمبود آب چه بر سر انسان می‌آورد؟ یک متخصص تغذیه گفت: کلیه فرآیندهای بدن و تمام واکن...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کندوی عظیم عسل در سقف حمام خانه قدیمی پایگاه خبری لقمه: یک زوج در شهر «لیسترشایر» انگلیس یک کندوی عظیم عسل را در سقف خانه‌شان پیدا کردند.
«آردگیز گردانی» آیین سنتی هرمزگانی ها در نیمه شعبان «آردگیز گردانی» از آیین های سنتی در استان هرمزگان است که براساس آن ذوستداران اهل بیت(علیهم السلام) در شب میلاد امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) برای سلامتی آن حضرت، نذورات توزیع می کنند.
چرا باید تا می توانیم میوه و سبزی بخوریم؟ آیا می دانید چرا توصیه به خوردن میوه و سبزی فراوان است؟ بیشتر حجم میوه مانند بدن انسان از آب تشکیل شده است. همانطور که ۸۰ درصد وزن بدن ما از آب تشکیل شده ۸۰ درصد حجم میوه ها را نیز آب تشکیل می دهد. تنها ماده غذایی که برطرف کننده تمام نیازهای بدن می باشد میوه است هیچ ماده غذایی وجود ندارد که ۸۰ درصد آب داشته باشد مگر میوه البته سبزیها نیز حاوی مقادیر زیادی آب هستند.
با این مواد غذایی سموم بدن خود را دفع کنید (1) برخی از مواد غذایی باعث سم‌زدایی بدن می شوند. به طور مثال، همیشه گفته می شود سیر باعث دفع سموم بدن می شود. اما برخی از خوراکی ها، غذاها، سالادها یا میان وعده های ساده نیز می توانند باعث دفع بسیاری از سموم از بدن شوند.