نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  انار ارگانیک در کاشمر تولید می‌شود با اجرای وسیع‌ترین پروژه کنترل بیولوژیکی کرم میوه ...

  احتمال بیشتر تشکیل سنگ کلیه در این افراد | برای جلوگیری از سنگ کلیه چه بخوریم احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش م...

  بهترین و بدترین عصرانه‌ها کدامند اگر لاغر هستید، فعالیت زیادی دارید و به هیچ بیماری...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

کاهش نرخ رشد نقدینگی به تنهایی برای مهار تورم کافی نیست/ لزوم اجرای سیاست های تثبیت پایگاه خبری لقمه: عدم کاهش چشم گیر تورم با توجه به موفقیت دولت سیزدهم در نزولی کردن روند رشد نقدینگی، نشان می دهد نوسانات نرخ ارز نقش غیر قابل انکاری را در جهش های تورمی ایفا می کند و مهار پایدار تورم مستلزم اعمال و اجرای سیاست های تثبیتی به صورت کامل است.
انسان‌های موحد در خوراک خویش نیز تسلیم خداوند هستند خدای تعالی به یک دسته از انسان‌ها توفیق می‌دهد، تا به اینجا برسند که بگویند: خدایا! بگو چگونه بخورم، کجا بخورم و چه‌قدر بخورم؟ این اخلاق موحدین است که به آنچه او اجازه خوردنش را داده، تسلیم هستند.
نحوه جلوگیری از اسراف غذا در کشورهای دنیا رسانه‌های گروهی چین در روزهای اخیر مردم را به جلوگیری از اسراف غذا دعوت کرده‌اند.
فرصت‌ها و چالش‌های تعامل شهرداری‌ها با رستوران‌داران پایگاه خبری لقمه: تعامل شهرداری شهر تهران با رستوران‌داران یک مسئله مهم است که در راستای توسعه صنعت رستوران‌ها و ایجاد شهری سالم و پویا برای ساکنان در نظر گرفته می‌شود.