نظرسنجی

عضویت در خبرنامه
نام :
ایمیل :
 

  بیماران کرونایی این غذاها را نخورند پایگاه خبری لقمه: براساس یافته جدید تحقیقاتی؛ کرون...

  تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا در ایران پایگاه خبری لقمه: محققان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیا...

  بهترین غذا برای تسكین علایم سرماخوردگی متخصص داروسازی (گیاهان دارویی) و عضو هیات علمی دان...

موارد بیشتر...
ورود کاربران
نام کاربر:
کلمه عبور:
یاداوری کلمه عبور عضویت در سایت

گزارش و مقالات برگزیده

بررسی وضعیت تغذیه ای دانشجویان ایران پایگاه خبری لقمه: مسئول گروه تغذیه بالینی وزارت بهداشت گفت:بررسی ها نشان می دهد بیش از 6 درصد از دانشجویان تمام روزهای هفته از نوشابه یا آبمیوه صنعتی استفاده می کنند، حدود 57 درصد نیز به ندرت از آن استفاده می کنند. همچنین حدود 5/12 درصد دانشجویان تمام روزهای هفته از شیرینی جات ، مصرف می کنند و حدود 6 درصد نیز اصلا شیرینی مصرف نمی کنند. این در حالی است که توصیه می شود مقدار مصرف انواع شیرینی باید به حداقل برسد.
قهرمانان غذایی را بشناسید قهرمانی فقط مختص دنیای ورزش نیست. در حوزه‌ تغذیه نیز مواد غذایی متعددی وجود دارند که به راستی نقش یک قهرمان را در حفظ سلامتی ما ایفا می‌کنند. به خاطر اینکه این مواد غذایی ارزش غذایی بالایی داشته و مانند یک سپر بلا عمل می‌کنند.
بهترین زمان برای لاغر شدن در روز بررسی ها نشان می دهند از جمله اقدامات دیگر مصرف و نوشیدن آب تازه و سالم قبل از خوردن صبحانه است تا به این طریق وزن فرد کاهش بیابد.
آیا آبمیوه‌ها آب میوه‌اند؟! هوا که گرم می‌شود، بازار مصرف انواع آبمیوه‌های خنک هم رونق می‌گیرد، اما مصرف کدام یک از انواع آبمیوه‌ها می‌تواند برای ما مفیدتر باشد و از مصرف کدام نوع از آنها باید پرهیز کرد؟